menuordersearch
darbhoshmand.ir

آرشیو اخبار صفحه یک

لگوی سایت
راهنمای نصب و راه اندازی دو رله بتا
تیک راهنمای نصب و راه اندازی دو رله بتا پنج شنبه بیست و هفتم مرداد ۰۱ این رسیور دارای 2 عدد رله آزاد است که خروجی COM، NO، NC آن در اختیار مشتری قرار دارد و قابل برنامه ریزی در سه مد عملکرد "لحظه ای "، "فشاری "، "حافظه دار" است. از آن می‌توان به عنوان یک کلید الکترونیکی جهت روشن و خاموش کردن دستگاه های مختلف مانند پمپ آب، روشنایی اماکن و ... استفاده کرد. گاهی اوقات در بعضی دستگاه های قدیمی یا متفرقه که ریموت آنها در بازار موجود نیست یا حافظه دستگاه محدود است و امکان اضافه کردن ریموت وجود ندارد، می‌توان با اتصال رسیور بتا به کانکتور تحریک دستی دستگاههای فوق، این مشکل را حل کرد.

راهنمای فارسی نصب قفل برقی BFT (تالیا و لیبرا)
تیک راهنمای فارسی نصب قفل برقی BFT (تالیا و لیبرا) سه شنبه بیست و پنجم مرداد ۰۱ نصب یک قفل برقی مناسب برای تمامی جک های پارکینگی الزامی است زیرا در موارد بسیار زیاد باعث ایمنی بالای سیستم نصب شده می‌گردد. درب توسط افراد ناشناس یا فشار بیرونی باز نمی‌شود در اثر برخورد ماشین به درب، جک ها آسیب نمی‌بینند و در هنگام خرابی سیستم و یا قطع برق می‌توان درب ها را به طوری ایمن قفل نمود. در این مقاله میخواهیم به راهنمای فارسی نصب قفل برقی BFT (تالیا و لیبرا) بپردازیم.

آموزش تنظیم و ست کردن ریموت بلوتوثی
تیک آموزش تنظیم و ست کردن ریموت بلوتوثی جمعه بیست و یکم مرداد ۰۱ ریموت بلوتوثی به ریموتی گفته میشه که نیاز به رفتن به محل کار نیست و فقط نیاز به یک عدد ریموت که با درب کار می‌کنه هست و میشه سریع ست کنیم
نحوه تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ به چه صورت است؟
تیک نحوه تنظیم زمان بسته شدن درب پارکینگ به چه صورت است؟ چهارشنبه دوازدهم مرداد ۰۱ صاحبان خانه در سراسر کشور دارای پارکینگی هستند که ماشین و وسایل خود را در آن نگهداری می‌کنند. پارکینگ همچنین ممکن است ورودی اصلی شما به خانه شما باشد. در نهایت، شما احتمالاً اغلب از پارکینگ خود استفاده می‌کنید و سیستم درب بازکن شما باید قابل اعتماد باشد. اگر سیستم درب بازکن اتوماتیک شما خراب یا آسیب دیده است بهترین راه حل این است که درب بازکن پارکینگ خود را مجددا تنظیم کنید.

مشخصات فنی جک پارکینگی سیماران فراز 4s
تیک مشخصات فنی جک پارکینگی سیماران فراز 4s چهارشنبه دوازدهم آذر ۹۹ جک پارکینگی سیماران مدل Faraz 4S جزء با کیفیت ترین جک های تولید داخل است.
قدرت بالای هر بازو
تحمل وزن 300 کیلوگرم برای هر لنگه درب با طول 2/75 متر

کاملاً قیمت مناسب و رقابتی دارد
دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش سیماران


در ادامه ...
مشخصات فنی جک پارکینگی الاروی elaroy400
تیک مشخصات فنی جک پارکینگی الاروی elaroy400 چهارشنبه دوازدهم آذر ۹۹ جک بازویی الاروی 400 توان جابجایی هر لنگه 400 کیلوگرو و طول 2.5 متر با ولتاژ 220 ولت / گارانتی: 2 ساله

در ادامه ....